طالبان افغانستان : طالبان حکومت Ùˆ مردم افغانستان ایران اینترنشنال - جنجگویان طالبان وارد ارگ ریاست جمهوری افغانستان شدند.

طالبان افغانستان : طالبان حکومت Ùˆ مردم افغانستان ایران اینترنشنال - جنجگویان طالبان وارد ارگ ریاست جمهوری افغانستان شدند.. طالبان ۵ ولایت دیگر افغانستان را تصرف کرد. طالبان این تجهیزات را که شامل خودروهای زرهی ضد مین، پهپاد و نفربر است در فرودگاه قندوز ضبط کردند. غلبه طالبان بر نیروهای امنیتی افغانستان این در شرایطی است که نیروهای دولتی تا حدودی از او حاضر نشد در مورد مذاکرات احتمالی میان طالبان و دولت افغانستان اظهارنظر کند. افغانستان میں طالبان کی پیش قدمی کا سلسلہ تیزی سے جاری ہے اور اب طالبان نے ملک سہیل شاہین کا کہنا تھا کہ اسلامی امارات افغانستان کے دروازے کرپٹ کابل انتظامیہ کے. طالبان در اولین پیام خود از این تلویزیون خطاب به مردم افغانستان اعلام کرده است که طالبان پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به فرار رئیس‌جمهور و مقامات افغانستان و.

رسانه های افغانستان به نقل از مقامات طالبان اعلام کردند که همزمان با صدور فرمان این گروه برای ورود نیروهای طالب به کابل. در شش ماه گذشته حدود ۶۰۰۰ هزار تن در جنگ معلول شده اند و شماری از کودکان برای درمان روزانه به. صلح افغانستان ، آیا مذهب حنفی مشکل اصلی مذاکره صلح با طالبان است؟ بیانیه‌ طالبان خطاب به ملت افغانستان و همسایگان. امریکہ نہیں۔۔طالبان سپر پاور ہیں،اور افغانستان کا 75فیصد کنٹرول طالبان کے پاس ہے، سمیع الحق کا تہلقہ خیز انکشاف، ویڈیو دیکھئے.

طالبان افغان جنگ تنها انتخاب طالبان نیست Parstoday
طالبان افغان جنگ تنها انتخاب طالبان نیست Parstoday from media.parstoday.com
نیروهای طالبان، شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز در مرز ایران، را به تصرف درآوردند و با این پیشروی، اولین مرکز استان در افغانستان سقوط کرد. پترائوس گفت که پیشرفت‌های طالبان نشان داد که تصمیم برای خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان یک. متاسفانه طالبان یک حقیقت تلخ وانکارناپزیراند که درآینده افغانستان به شکلی ازاشکال سهم خواهند داشت داشتن قانون اساسی، طالبان را مانند مجاهدین میانه روخواهد ساخت. طالبان ۵ ولایت دیگر افغانستان را تصرف کرد. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو. سخنگوی طالبان از پایان جنگ در افغانستان خبر داده است. بیانیه‌ طالبان خطاب به ملت افغانستان و همسایگان. اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني.

به گزارش شفقناافغانستان، ویدیویی به نشر رسیده است که جنگجویان گروه طالبان وارد.

به گزارش شفقناافغانستان، ویدیویی به نشر رسیده است که جنگجویان گروه طالبان وارد. حركة طالبان في أفغانستان تقول إنها أسرت كلبا تمتلكه القوات الأمريكية المتمركزة في بخش اول: طالبان در اولین پیام خود از این تلویزیون خطاب به مردم افغانستان اعلام کرده است که طالبان پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به فرار رئیس‌جمهور و مقامات افغانستان و. اشرف غنی دیگر تنها در پایتخت قدرت را به دست دارد و مهم ترین. نیروهای طالبان پس از آنکه در ۱۰ روز اخیر حملات خود را در مرکز ولایت‌های افغانستان تشدید کردند هم اکنون وارد برخی از نیروهای طالبان به ارگ ریاست جمهوری افغانستان وارد شده اند. طالبان تعتقل قائدا عسكريا يقود القتال ضدها. صلح افغانستان ، آیا مذهب حنفی مشکل اصلی مذاکره صلح با طالبان است؟ طالبان روز گذشته پس از دو دهه به هدف تصرف قدرت به شهر کابل پایتخت افغانستان داخل. در شش ماه گذشته حدود ۶۰۰۰ هزار تن در جنگ معلول شده اند و شماری از کودکان برای درمان روزانه به. اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني. به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن. رئیس‌جمهور افغانستان در پی محاصره کابل توسط طالبان از افغانستان فرار کرد و همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به شهر کابل. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند.

به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن. نیروهای طالبان پس از آنکه در ۱۰ روز اخیر حملات خود را در مرکز ولایت‌های افغانستان تشدید کردند هم اکنون وارد برخی از نیروهای طالبان به ارگ ریاست جمهوری افغانستان وارد شده اند. متاسفانه طالبان یک حقیقت تلخ وانکارناپزیراند که درآینده افغانستان به شکلی ازاشکال سهم خواهند داشت داشتن قانون اساسی، طالبان را مانند مجاهدین میانه روخواهد ساخت. طالبان روز گذشته پس از دو دهه به هدف تصرف قدرت به شهر کابل پایتخت افغانستان داخل. نیروهای طالبان، شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز در مرز ایران، را به تصرف درآوردند و با این پیشروی، اولین مرکز استان در افغانستان سقوط کرد.

افغانستان شهرستان شینکی به طالبان واگذار شد اخبار آسیا اقیانوسیه اخبار بین الملل تسنیم Tasnim
افغانستان شهرستان شینکی به طالبان واگذار شد اخبار آسیا اقیانوسیه اخبار بین الملل تسنیم Tasnim from newsmedia.tasnimnews.com
افغانستان در آستانه سقوط؛طالبان جنوب کابل را تصرف کرد حالا دیگر تنها کابل در دستان دولت افغانستان قرار دارد. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند. نیروهای طالبان پس از آنکه در ۱۰ روز اخیر حملات خود را در مرکز ولایت‌های افغانستان تشدید کردند هم اکنون وارد برخی از نیروهای طالبان به ارگ ریاست جمهوری افغانستان وارد شده اند. در پی سقوط قندهار صورت گرفت؛ برخی گزارشها از اعزام نیروهای عملیات ویژه کانادا به افغانستان در پی سقوط شهر قندهار به دست نیروهای طالبان حکایت می کند. رئیس‌جمهور افغانستان در پی محاصره کابل توسط طالبان از افغانستان فرار کرد و همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به شهر کابل. چهره ‎های سرشناس جهان که قربانی کرونا دیدار مقامات آمریکایی با طالبان برای توقف جنگ در افغانستان/ برگزاری رزمایش هوایی میان. به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن. فیلم/ نظامیان افغانستان به ایران پناه آوردند.

افغانستان در آستانه سقوط؛طالبان جنوب کابل را تصرف کرد حالا دیگر تنها کابل در دستان دولت افغانستان قرار دارد.

رسانه های افغانستان به نقل از مقامات طالبان اعلام کردند که همزمان با صدور فرمان این گروه برای ورود نیروهای طالب به کابل. پترائوس گفت که پیشرفت‌های طالبان نشان داد که تصمیم برای خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان یک. فیلم/ نظامیان افغانستان به ایران پناه آوردند. به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن. یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند. گروه طالبان شام دیروز (۲۴ اسد) پس از ورود به شهر کابل، داخل ارگ ریاست جمهوری شدند. امریکہ نہیں۔۔طالبان سپر پاور ہیں،اور افغانستان کا 75فیصد کنٹرول طالبان کے پاس ہے، سمیع الحق کا تہلقہ خیز انکشاف، ویڈیو دیکھئے. افزایش تلفات کودکان در کشور؛ در شش ماه ۴۰۰ کودک جان باخته اند. نیروهای طالبان پس از آنکه در ۱۰ روز اخیر حملات خود را در مرکز ولایت‌های افغانستان تشدید کردند هم اکنون وارد برخی از نیروهای طالبان به ارگ ریاست جمهوری افغانستان وارد شده اند. افغانستان و پیشروی طالبان، موضوع بحث اشرف غنی و اردوغان. چهره ‎های سرشناس جهان که قربانی کرونا دیدار مقامات آمریکایی با طالبان برای توقف جنگ در افغانستان/ برگزاری رزمایش هوایی میان. آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد.

افغانستان میں طالبان کی پیش قدمی کا سلسلہ تیزی سے جاری ہے اور اب طالبان نے ملک سہیل شاہین کا کہنا تھا کہ اسلامی امارات افغانستان کے دروازے کرپٹ کابل انتظامیہ کے. رئیس‌جمهور افغانستان در پی محاصره کابل توسط طالبان از افغانستان فرار کرد و همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به شهر کابل. حركة طالبان في أفغانستان تقول إنها أسرت كلبا تمتلكه القوات الأمريكية المتمركزة في بخش اول: اس وقت تک افغانستان کے شمال مشرق میں واقع مزارِ شریف پر شمالی اتحاد کا کنٹرول تھا اور قبائلی جنگجوؤں کا یہ اتحاد طالبان کی شدید مخالفت کرتا تھا۔ غلبه طالبان بر نیروهای امنیتی افغانستان این در شرایطی است که نیروهای دولتی تا حدودی از او حاضر نشد در مورد مذاکرات احتمالی میان طالبان و دولت افغانستان اظهارنظر کند.

ویدیو طالبان و ارمغان مرگ برای مردم
ویدیو طالبان و ارمغان مرگ برای مردم from ariananews.co
به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن. فیلم/ نظامیان افغانستان به ایران پناه آوردند. ترس آمریکا از اسناد موجود در سفارتش در کابل/ واشنگتن خواستار امحا مدارک موجود شد. صلح افغانستان ، آیا مذهب حنفی مشکل اصلی مذاکره صلح با طالبان است؟ گروه طالبان شام دیروز (۲۴ اسد) پس از ورود به شهر کابل، داخل ارگ ریاست جمهوری شدند. در پی سقوط قندهار صورت گرفت؛ برخی گزارشها از اعزام نیروهای عملیات ویژه کانادا به افغانستان در پی سقوط شهر قندهار به دست نیروهای طالبان حکایت می کند. نیروهای طالبان پس از آنکه در ۱۰ روز اخیر حملات خود را در مرکز ولایت‌های افغانستان تشدید کردند هم اکنون وارد برخی از نیروهای طالبان به ارگ ریاست جمهوری افغانستان وارد شده اند. طالبان این تجهیزات را که شامل خودروهای زرهی ضد مین، پهپاد و نفربر است در فرودگاه قندوز ضبط کردند.

گروه طالبان شام دیروز (۲۴ اسد) پس از ورود به شهر کابل، داخل ارگ ریاست جمهوری شدند.

افغانستان میں طالبان کی پیش قدمی کا سلسلہ تیزی سے جاری ہے اور اب طالبان نے ملک سہیل شاہین کا کہنا تھا کہ اسلامی امارات افغانستان کے دروازے کرپٹ کابل انتظامیہ کے. بیانیه‌ طالبان خطاب به ملت افغانستان و همسایگان. نیروهای طالبان، شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز در مرز ایران، را به تصرف درآوردند و با این پیشروی، اولین مرکز استان در افغانستان سقوط کرد. متاسفانه طالبان یک حقیقت تلخ وانکارناپزیراند که درآینده افغانستان به شکلی ازاشکال سهم خواهند داشت داشتن قانون اساسی، طالبان را مانند مجاهدین میانه روخواهد ساخت. به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن. رسانه های افغانستان به نقل از مقامات طالبان اعلام کردند که همزمان با صدور فرمان این گروه برای ورود نیروهای طالب به کابل. افغانستان در آستانه سقوط؛طالبان جنوب کابل را تصرف کرد حالا دیگر تنها کابل در دستان دولت افغانستان قرار دارد. آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد. یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای. جنجگویان طالبان وارد ارگ ریاست جمهوری افغانستان شدند. گروه طالبان شام دیروز (۲۴ اسد) پس از ورود به شهر کابل، داخل ارگ ریاست جمهوری شدند. افزایش تلفات کودکان در کشور؛ در شش ماه ۴۰۰ کودک جان باخته اند. از دیدگاه ایران، طالبانِ افغانستان متفاوت با طالبانِ پاکستان و نیرویی مخالف حضور نیروهایی خارجی است.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook